کتابخانه مجازی موبایل

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی

کتابخانه مجازی موبایل

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی

کتاب اس ام اس و جوک برای موبایل

سلام


خوبیییییییییییییین!!خدارو شکررررررررررررر!!!!


امروز یک کتابی براتون گذاشتم تا با دانلودش کلی حال میکنید و قربون صدقه من میرین راستش وقتی من این کتابو تو موبایل خودم میخونم خیلی حال میکنم به شما هم پیشنهاد میکنم از دستش ندید  تو این کتاب  اس ام اس های  عاشقانه فلسفی سرکاری مناسبتی نیمه شب و غیره و جوک های قزوینی اصفهانی ترکی رشتی و غیره وجود دارد و حجمش هم خیلی کمه از دست ندین دانلودش کنین


اگر در این کتاب به اقوام و نژاد ها توهینی شده من عذر میخواهم


هدف من آوردن لبخند بر لبهای شماست


با آرزوی شاد ترین لحظه ها برای شما دوستان عزیز!




دانلودebookmob.tk


با تشکر از شما


نظر یادتون نره!

نظرات 3 + ارسال نظر
کربلائی دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ق.ظ http://www.aliakbar-fararat.com

سلام خسته نباشید از وبلاگ شما خیلی خوشم آمد به ماهم سری بزنید و اگر با تبادل لینک موافق بودید مرا با اسم هئیت جوانان حضرت علی اکبر(ع شهرک فرارت لینک کنید

سلام چشم حتما !

رکسانا سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ http://roxanametall.blogfa.com

سلام پیمان جون
ببخشیدآخه خیلی سرم شلوغه!!!۱
سایتت خیلییییییییییییییییی توپههههه!!!!

یلدا سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ

مرسییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد