کتابخانه مجازی موبایل

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی

کتابخانه مجازی موبایل

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی

مهدویت در کلام نورانی قرآن و احادیث

اثری در خصوص شناخت حضرت مهدی از منظر آیات قرآن و بیش از یکصد و پنجاه حدیث گوهر باراز ائمه اطهار (علیهماالسلام) * این اثر به شناخت حضرت مهدی (عج) و مباحث پیرامون ظهور آن حضرت در پرتو آیات نورانی قرآن و کلام راهگشای ائمه اطهار (علیهماالسلام) می پردازد . و به ذکر بیش از یکصد و پنجاه حدیث گوهربار و نورانی از ائمه اطهار(علیهماالسلام) در زمینه های مختلف مهدویت میپردازد که در اکثر موارد به منبع معتبر حدیث اشاره شده است. مطالب این کتاب از سایتهای معتبر ذکر احادیث مانند ahadis.ir و hawzah.net(بخش ویژگیهای زمینه سازان ظهور و نشانه های ظهور) استخراج شده و سپس دسته بندی موضوعی روی مطالب صورت گرفته است .




دریافت کتاب

نظرات 1 + ارسال نظر
نگار شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ب.ظ http://www.20img.com

سلام خوبی
وبلاگ قشنگی داری
ولی هیفه عکسات رو کپی کردی از جای دیگه - مثل من بیا تو سایت
www.20img.com
اپلودش کن بعد با لینک خودت بزار تو وبلاگت خیلی تاثثیر داره تو حرفه ای شدن وبلاگت
موفق باشی گلم

سلام

ممنون از نظر خوبت !

ولی من همه ی عکسامو که کپی نکردم من عکس ها و فایل هامو و تو سایت delbaste.com آپلود میکنم

خیلی راحت و سریع!

به شماهم پشنهاد میکنم!

بازم ممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد