کتابخانه مجازی موبایل

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی

کتابخانه مجازی موبایل

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی

- راهنمای توریستی زنجان

ارسال کننده: علی 


حجم کتاب: 668 KB

متن کتاب «راهنمای گردشگری استان زنجان» از سایت های مختلف اینترنتی، جمع آوری و در قالب کتابی که پیش روی شماست، منتشر شده است. در این کتاب تلاش شده تا مهمترین جاذبه های گردشگری استان، از جمله مناطق تاریخی، مذهبی و طبیعی؛ بطور مفصل برای علاقه مندان معرفی و شرح داده شوند. علاوه بر این در بخش های دیگر کتاب می توانید با مطالعه ی تاریخچه ی شهر مقصد خود، اطلاعات مفیدی درباره ی فرهنگ مردم و تاریخ آن منطقه پیدا کنید. این کتاب در قالب «کتاب همراه» ویژه ی مسافرانی که استان بکر و کمتر شناخته شده ی زنجان را مقصد خود برگزیده اند، تهیه و بطور رایگان در اختیار علاقه مندان قرار داده شده است. امید است که رضایت خواننده گان عزیز را جلب نماید. نسخه ی 1.6 این نرم افزار کاملتر از نسخه های قبلی به معرفی شهرهای استان پرداخته شده و این نسخه بصورت مصور تهیه شده.

ادامه مطلب ...

لحظه های سوخته

ارسال کننده: اناهید بوستان انور 
نویسنده: اعظم طاهر پور

حجم کتاب: 343 KB

یکی از روزای گرم تابستانی بود و همگی از صبح منتظر ماشین حامل اثاثیه عمه پروانه بودیم چرا که تصمیم گرفته شده بود تا عمه و تنها پسرش رامین برای ماندنی همیشگی نزد ما بیایند...........این رمان با اف بوک 2 ساخته شده است.

ادامه مطلب ...

تمرکز حواس

ارسال کننده: حسین زاهدی(Samir) 


حجم کتاب: 75 KB

همه ی ما توانایی متمرکز شدن را داریم ولی گاهی اوقات افکار شما پراکنده است و ذهنتان از موضوعی به موضوع دیگر کشیده می شود..........این کتاب با پرنیان ساخته شده است.

ادامه مطلب ...

خواص میوه جات و سیزیجات(نسخه تصویری)

ارسال کننده: جواد عباس زاده


حجم کتاب: 902 KB

این کتاب شامل مطالبی راجع به خاصیت میوه ها و سبزیجات در خصوص رفع بیماریها حفظ سلامتی و ... می باشد.که به صورت جاوا تهیه شده است.

ادامه مطلب ...

شالیزه

ارسال کننده: بهروز & شایان
نویسنده: شهره وکیلی

حجم کتاب: 341 KB

این رمان با پرنیان ساخته شده است.

ادامه مطلب ...

فایل صوتی مصاحبه با ناهید شمس

ارسال کننده: سید محمد رضا خطیب 

حجم کتاب: 3 MB

مصاحبه ای صوتی با یک نویسنده رمان ... ناهید شمس ... نویسنده رمانهای مولود ؛ عشق و پشمانی ؛ شاید فردایی نباشد ؛ پرچین عشق

ادامه مطلب ...

چشمهاى بارانى

ارسال کننده: بهروز & شایان 
نویسنده: فهیمه سلطانى

حجم کتاب: 404 KB

دختر در لباسی سرتاسر سفید روبروی پنجره ایستاد. آسمان هنوز روشن بود اما فضای داخل اتاق تاریک.........این رمان با پرنیان ساخته شده است. ساخته شده توسط سید محمدرضا خطیب




ادامه مطلب ...

گلچین پیامک

ارسال کننده: جواد دیده جهان 

حجم کتاب: 765 KB

عنوانهای این کتاب: پیامک های طنز* پیامک های عاشقانه* پیامک های خواندنی* پیامک های زیبا* پیامک های مذهبی* پیامک های میلاد و شهادت 14 معصوم (علیهم السلام)* پیامک های مهدوی* پیامک های انتظار* پیامک های محرم* پیامک های ماه رمضان* پیامک های عید فطر* پیامک های تبریک عید نوروز* پیامک روز عرفه ، قربان، شب یلدا و .....* 1-ارسال مطالب کتاب به صورت پیامک 2- ارسال مطالب کتاب به صورت ایمیل 3. امکان برجسته نمودن (highlight) متن انتخابی 4. امکان علامت گذاری در متن بصورت نامحدود جهت دسترسی سریع به آن (افزودن به یادآوری ها) 5. جستجوی دقیق و پیشرفته 6. ذخیره سازی متون مورد نظر بر روی حافظه تلفن همراه بصورت یک فایل متنی 8. حرکت خودکار متن با قابلیت تنظیم سرعت این حرکت 9. قابلیت پرش به صفحه مورد نظر 10. امکان چرخش متن برای سهولت در امر مطالعه 11. نمایش متون در چهار سایز متفاوت 12. قابل اجرا و سازگار با صفحات لمسی 13. محیط کاملا گرافیکی

ادامه مطلب ...

صادق هدایت

ارسال کننده: امید فرجی 

حجم کتاب: 449 KB

این کتاب شامل برخی از آثار مرحوم صادق هدایت است عنوان های موجود در این کتاب شامل: بوف کور-مجموعه سایه روشن-مجموعه زنده به گور-مجموعه سه قطره خون * این کتاب با اف بوک 1 ساخته شده است.

ادامه مطلب ...

گلچین اس ام اس

ارسال کننده: جواد 


حجم کتاب: 575 KB

این کتاب شامل هزاران اس ام اس در موضوعات گوناگون است. بعضی از موضوعات آن در زیر قید شده است. اس ام اس جوک و طنز اس ام اس عاشقانه اس ام اس تبریک سال 90 اس ام اس سرکاری ماهنی و بایاتی ترکی منظومه حیدر بابایه سلام و..... این کتاب با کاتب ساخته شده است.

ادامه مطلب ...

گلشن راز

ارسال کننده: جواد دیده جهان 


نویسنده: شیخ محمود شبستری


حجم کتاب: 758 KB

مثنوی گلشن راز مهم‌ترین و مشهورترین اثر منظوم محمود شبستری است که در بردارندهٔ اندیشه‌های عرفانی وی می‌باشد. با وجود حجم اندکش، این کتاب یکی از یادگارهای پرارزش و بلندنام ادبیات عرفانی کهن فارسی است، که در آن بیان مفاهیم صوفیانه با شور، شوق، و روانی ویژه‌ای همراه‌گردیده است. مطابق شیوهٔ معمول عطار و مولانا، در این‌جا نیز، از حکایات و تمثیلات برای بیان و عرضهٔ مؤثر معانی عرفانی و حکمی استفاده شده است.

ادامه مطلب ...

پند هایی از قرآن کریم

ارسال کننده: جواد دیده جهان

حجم کتاب: 754 KB

در این کتاب پندهایی برگرفته از هر سوره قرآن قرار داده شده است.



ادامه مطلب ...

ثبت سایت و وبلاگ شما در ۱۵۰ موتور جستجو!

موتورهای جستجو معمولا پس از مدتی از راه اندازی سایت ها و وبلاگ ها ، نام و مطالب آنها را در خود ایندکس (ثبت) می کنند. اما برای تسریع در ثبت سایت و مطالب شما در موتورهای جستجو ، باید این اقدام را خودتان انجام دهید .
سایت زیر این توانایی را دارد که سایت شما را در ۱۵۰موتور جستجو ثبت کند:
ثبت سایت و وبلاگ
پس از وارد کردن آدرس سایت و ایمیل خود دکمه ADD URL رابزنید و صبر کنید تا مراحل ثبت انجام شود. این کار حدود ۳تا ۸ دقیقه طول می کشد.
همچنین برای ثبت وبلاگ در موتور جستجوگر گوگل هم به این آدرس مراجعه کنید :
http://www.google.com/addurl

یوگا

ارسال کننده: محمدرضا سلطانی زرندی


نویسنده: جمع آوری مطالب:محمدرضا سلطانی زرندی؛عطیه جعفرزاده


حجم کتاب: 494 KB

یوگا کوششی منظم برای تکامل فردی با توسعة کارائیهای فیزیکی، حیاتی، ذهنی و معنوی است… (آروبیندو) تمرینات و حرکات این دوره متناسب با بدنهای پائین تر از حد متوسط است و تقریباً همه می توانند این تمرینات را انجام دهند. افراد ضعیف با انجام دادن مکرر تمرینها و رعایت نکات آن می توانند خود را به سرعت به وضعیت مناسب تنفسی و انرژی عضلانی برسانند و جهت انجام دادن حرکات اصلی یوگا آماده شوند. دوره ی ابتدایی یوگا شامل 65تکنیک است. نرمشها حدوداً 24حرکت هستند که انجام دادن آنها سبب نرم شدن و رفع خشکی و انقباضهای مفاصل و عضلات پرکار بدن می شوند مانند: انگشتان دستها، مچها، آرنجها، بازوها، شانه ها،گردن، انگشتان و کف و مچ پاها، ساقها، زانوها، رانها و لگن و ستون فقرات. حرکات اصلی یوگا حدود 30حالت یا آسانای یوگا با احتساب 12حرکت سلام به خورشید است که شامل حالات کششی (پشت، جلو، طرفین)، انقباضی (قدرتی، تعادلی، معکوس، پیچشی، مرکب و انبساطی و تنفس شکمی و حالات وانهادگی عمومی (شاوآسانا) می باشد.

ادامه مطلب ...

- روش های پیشگیری از حاملگی (نسخه تصویری)

ارسال کننده: محمدرضا سلطانی زرندی 


نویسنده: جمع آوری مطالب:محمدرضا سلطانی زرندی


حجم کتاب: 594 KB

این کتاب که با نسخه ketabcheتدوین گردیده، مشتمل بر دانستنی های جامع و بسیار مفید در زمینه ی روش های پیشگیری از حاملگی است که مطالب آن از سایت پزشکان ایران ,...جمع آوری شده است و قابلیت اجرا حتی بر روی گوشی های لمسی را دارد. عناوین اصلی کتاب: ناآگاهی از روش های پیشگیری بارداری عامل افزایش آمار سقط جنین * آمپول تزریقی* آی . یو. دی. (I.U.D)یا وسیله داخل رحمی* اسپرم کش ها* اسفنج های ضد بارداری(Sponge)* چسبهای ضدبارداری چیست؟ * حلقه مهبلی (Vaginal Ring)* دیافراگم (Diaphragm)* قرص های خوراکی(OCP)* کاندوم(تصویری)* کلاهک رحم (Cervical cap)* نورپلانت (Norplant)یا کپسول کاشتنی* وازکتومی (Vasectomy) یا بستن لوله ها در مردان* توبکتومی (Tubectomy)یا بستن لوله ها در زنان* روش اورژانس پیشگیری از حاملگی* موارد منع استفاده از روش های پیشگیری*

ادامه مطلب ...