کتابخانه مجازی موبایل

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی

کتابخانه مجازی موبایل

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی

مجموعه اشعار مریم حیدر زاده

" مریم حیدرزاده شاعر و ترانه سرا متولد ۲۹ آبان ۱۳۵۶ است. خانم حیدرزاده که بینایی خود را از دست داده، در اواخر دههٔ ۷۰ با نوشتن شعرهایی به سبک محاوره‌ای و با به‌کارگیری کلمات ساده و روان شهرت یافت. او دانش‌آموخته حقوق قضایی از دانشگاه تهران است. فکر میکنم معروفترین شعر او که امروزه تقریبا همه آنرا شنیده اند « شعر من نباشم » از دفتر « یا تو یا هیچ کس باشد. »
من نباشم کی تو رؤیا ، موهاتو ناز می کنه ؟
 کی با بالای شکسته با تو پرواز می کنه ؟
 راس بگو من که نباشم اخمای پیشونیتو
 کی میاد دونه دونه با حوصله باز می کنه ؟ "



دانلود


با تشکر از شما


با دادن نظر بگید که زحماتم بیهوده نیست تا منم کتاب های جدیدتری رو واستون تهیه کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد