کتابخانه مجازی موبایل

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی

کتابخانه مجازی موبایل

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی

sms

نام کتاب : مجموعه اس ام اس (ویژه )


نوع برنامه : کتابچه


حجم فایل : ۶14 کیلوبایت


فرمت : جاوا


توضیحات : بیش از هزار sms در موضوعات مختلف با تقسیم بندی موضوعی و امکان ارسال بخشی از متن کتاب به صورت پیامک به دیگران

موضوعات sms : سرکاری ، باحال ، استقلالی ، پرسپولیسی ، عاشقانه ، عاشقانه غمناک ، زناشویی + ضایع کردن دخترا ، تولد ، تبریک روز پدر ، تبریک سالگرد ازدواج ، سیزده بدر ، تولد امام رضا ، زمستونی ، روز معلم ، روز زن +روز مادر ، روز دانشجو ، سپندارمذگان روز عشق ایرانیان ، شب قدر ، شب یلدا ، عید قربان ، غدیر خم ، ایام فاطمیه ، فلسفی و عرفانی ، لوتی ، ماه مبارک رمضان ، محرم ، عید نوروز ، عید مبعث ، جاسم ، دست و دلباز ، ملانصرالدین ، سرخوش ، معتاد

تصویری از محیط برنامه

sms



  دانلود



نظر بدین لطفا


با عرض پوزش لینک دانلود اصلاح شد

نظرات 2 + ارسال نظر
سرسپرده چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.takdel.blogsky.com

سلااااااااام........
مرسیییییییی از اینکه اومدی وتنهام نذاشتی دوست گلم...........
رمان رکسانا و مجموع اس ام اس رو دارم دانلود میکنم....مطمئنم مث همیشه عالین...........
وقت کردی بهم سر بزن..........

صبا سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ http://setayesh78.blogfa.com

سلام من هر کاری میکنم نمیتونم این کتاب را دانلود کنم تو رو خدا اگه میشه برام بفرستید رو ایمیلم من منتظرم خیلی دوستون دارم خیلی ماهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد