کتابخانه مجازی موبایل

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی

کتابخانه مجازی موبایل

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی

کتاب کنیز ملکه مصر

سلام

این کتاب رو یکی از دوستان خوبم خواسته بود که واسش تهیه کردم


این کتاب برای موبایل نیست و با فرمتpdf و برای کامپیوترهستش


البته اگه بخواین میتونم واسه موبایل آمادش کنم


نوشته میکل پیرامو


ترجمه ذبیح الله منصوری

تایپ شده است. 700 صفحه است، سه بخش شده.


این کتاب در 3 بخش آماده دانلود هست





بخش اول


بخش دوم


بخش سوم



نظرات 6 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ http://begoo-hi.blogfa.com

وااااااااااای مررررسی..
ولی خب فرمتش جار بود بهتر بود...میشه؟

جواد جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ق.ظ http://www.eb4mob.com

سلام دوست عزیز

بنده شما رو لینک کردم شما نیز لطف کنید منو به نام "مرجع دانلود کتاب موبایل" لینک فرمایید.

در ضمن اگر امکان داره این کتاب رو به فرمت جار تبدیل کنید.

اگر تبدیل کردید حتما خبرم کنید.

مرسی

خدانگهدار

رضا چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ

اگه نسخه ی موبایل این کتاب رو تهیه کنید خیلی ممنون میشم

شیلا یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ب.ظ

اگه واسه موبایلشو تهیه کنید عالی میشه

مهدیه شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ب.ظ

سلام
ممنون بابت کتاب کنیز ملکه مصر
مدتها بود دنبالش بودم
موفق باشی
از زندگیت لذت ببر! کنکور هم زود میگذره!
از خدا میخواهم آنچه را که شایسته توست به تو بدهد نه آنچه آرزو داری! زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک است و شایستگی تو بسیار!!!!!!!!!!!!

احسان یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام دوست گلم
مرسی خیلی دنبال این کتاب بودم ولی پیداش نمی کردم
خدا خیرت بده
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد