کتابخانه مجازی موبایل

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی

کتابخانه مجازی موبایل

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی

بازگشت

سلام دوستان نازنینم


من به خاطر مشکله کوچیکی که بوجود امد(سیستمم سوخت!)در حال جمع آوری یه سیستم دیگه بودم شما به بزرگواری خودتون ببخشید


راستی یکی از بهترین دوستام که مثل خواهر خودم دوسش داشتم وبشو حذف کردهخیلی ناراحت شدم


از همه عزیزانی که امدن به وب من تشکر میکنم


تا یه سلام دیگه به خدا میسپارمتون

نظرات 1 + ارسال نظر
سرسپرده یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام داداش کوچیکه....
خوبی؟؟؟؟
من وبلاگو حذف کردم اما یه نفر دوباره وبلاگ منو ساخته با همون ادرس اما من مدیرش نیستم می خواستم که بدونی.....
بای

سلام آبجی بزرگه خوبی گلم؟
میدونم رفتم دیدم خواستم لینکشو پاک کنم ولی دلم نمیومد وبلاگه سابق خواهره بزرگمو پاک کنم ولی اگه تو بخای چشم پاک میکنم

بای آبجی گلم

بازم بیایا نیای ناراحت میشم میرم معتاد میشما خوب آبجی جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد